Ana içeriğe atla

ARALIK RUHUNA YAKIŞIR FİLMLER

Hoşgeldin 2020'nin son ve güzel ayı.Ne yazık ki dünyaca sınandığımız,tüm alışkanlıklarımızın değişmek zorunda kaldığı bir yıl oldu 2020.Bununla ilgili zaten hep konuşuldu,konuştuk.O yüzden ben bu yazımda bu platforma geri dönmüşken üstelik yılın en sevdiğim ayındayken sizlere güzel şeylerden bahsetmek istiyorum.
Beni eskiden tanıyan ve takip edenler bilir ama benimle yeni tanışanlar için söyleyeyim aralık ayı ve haziran ayı benim kendimi kendime şımartma,kendime yenilikler yapma,yeni fırsatlar tanıma ayımdır.
Aralık ayında yeni bir yıla girecek olmanın yeni başlangıçlar yapacak olmanın heyecanıyla geçiririm her günü.Bu ışıl ışıl ayı kendi bulunduğum ortama da ışıltı katarak yaparım.Kışın en güzel yaşandığı ama bir o kadarda sıcak bir ay bence.Bu ay en sevdiğim kendime yaptığım etkinliklerden birisi yeni kahve tarifleri denemek ve yaptığım kahvemi kurabiyemi alıp kendime güzel bir yeni yıl filmi açmak.Bu yıl arada bir fark var bunları yaparken eşimde bana eşlik edecek.Bakalım nasıl olacak bu süreç.Bu süreci sizlerle instagramdan paylaşacağım.Film listemi de sizinle aşağıda paylaşıyorum.Sonra birlikte filmleri konuşuruz.
Bu arada tekrar yazmaya başlamak heyecan verici.Sizinle paylaşmak istediğim çok fazla şey var.Neyse onlardan önce film listesine gelelim sonra onlara geri döneriz. :)
*The Christmas Chronicles
*The Christmas Chronicles 2
*Magnolia'da Yılbaşı Partisi
*Home for Christmas
*The Grinch
*Noel Hediyesi Bombardımanı
*Evde Tek Başına
*Holidate
*Noel Mirası
*Şakrak Jangle'in Noel Serüveni
*Noel Prensi
*The Knight Before Christmas
*Noel Telaşı
*Holiday Calendar
*Over Cristmas
*Office Christmas Party
*Zoraki Tatil
*Yine Noel
*Tatil
*Dolly Parton ile Noel Mucizesi
*Christmas Wedding Planner
*Christmas with a View
*Noel Dileği
*Holiday in the Wild
*El Camino Christmas
*Noel Arifesi
*Christmas Eve
*Aşk Her Yerde
*Aile Bağları
*Birde dizi var :) Merry Happy Christmas





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Artemis & Orion

     Hep yunan mitolojisine karşı bir ilgim olduğunu belirtip fırsat buldukça sizlere hikaye anlatıyorum.Hayal dünyasını çalıştırdığını da düşünüyorum.İşin içine girerseniz böyle olduğunu görürsünüz :) Ben bugün birazcık Artemis'ten bahsedeceğim sizi sıkmadan.Ama ondan önce:Umarım ay seyriniz güzel geçmiştir.Ay sembolik bir şeydi asıl demek istediğimi bir önceki yazımı okuduysanız anlamışsınızdır.:)Konuyu çok dağıtmadan Artemis'i anlatıp alış veriş önerilerimi bir sonra ki yazıya bırakacağım.      Artemis Zeus ve Leto'nun kızı olarak doğmuştur.Erkek kardeşi Apollo'nun doğumunda annesine yardım etmiş ve çektiği acıyı görünce bakire kalmaya,evlenmemeye yemin etmişti.Artemis ay,Apollon ise güneş tanrısıdır.İkiside ok ile tasvir edilir.Ok güneş ve ayın ışınları anlamına gelir.Artemis adına çeşitli kültler görürsünüz şaşırmayın.Bakire olmasına rağmen doğurganlığın ve bereketin sembolü olarak da nitelendirilir.Ayrıca av tanrıçasıdır.Aynı zamanda bakire olan Artemis tüm avcıl

Karga ve Tilkinin Erdemli Hikayesi

Selam arkadaşlar bugün bir hikayeden bahsedeceğim sanırım hepimiz biliyoruzdur tilki ve karganın hikayesini.Bugün o hikayeyi farklı açılardan ele alacağız. *Erdemli bir insan hakkını savunur,mücadele eder. Karga yalan söyleyen tilkinin gözlerine bakarak:'Ey tilki ben aptal değilim!Sadece sana inandım.Seni kırmak istemedim.Sana inanmakla peyniri kaybettim.Ama sen yalan söylemekle dürüstlüğünü kaybettin.Peynir kazanılır.Sen dürüstlüğünü kazanmaya baksan iyi olur.'dedi. *Erdemli insan empati kurar,hatasını anlar ve özür diler. Tilki yaptığını anlayıp çok utandı.Başını önüne eğdi ve özür diledi.Çok haklısın karga kardeş.Ben hata yaptım.Lütfen beni bağışlar mısın? *Erdemli insan hatasını kabul eden ve içtenlikle özür dileyen birinin özrünü kabul eder değil mi? Karga onun içten özür dilediğini anlayınca onu affetti. *Erdemli insan paylaşır değil mi? Ve birlikte kahvaltı yapmaya başladılar. *Erdemli insan yaptıklarının karşılığını göreceğine inanır ve  sonuca odaklanır değil

Mavili Can

     Merhaba :) Güpgüzel neşe dolu umut dolu bir hafta olmasını umarak başlıyorum yazıma :)      Bugün sizlere bir kitap ve yazarından bahsetmek istiyorum.Kitabımızın adı John Of God şifanın eli inan ki olsun.Masmavi bulutların arasından sızan ışınların süslediği iç açıcı bir kitap kapağı.Ve yazarı yüzüne bakınca bile pozitifliğini hissettiğiniz Can Aydoğmuş.      Öncelikle kendisini nasıl öğrendiğimi söylemek istiyorum size.Büyükannem her bayan gibi odasında Derya Baykal'ı izlerken bir konuşmayı ister istemez dinleme başladım.İlgimi çekti ve akşam oturup izleyeyim dedim.Akşam açtım tekrarından izledim Can'ı.Anlattıkları benim küçüklüğümden beri savunduğum bir şekilde bildiğim düşüncelerdi.Tam bendendi.Yaşanmışlıkları,içinden çıkışı ve başarısı beni çok etkiledi.Başta kitabını almak istememiştim.Çünkü kişisel gelişim kitaplarını hiçbir zaman sevemedim.Önce insanın kendi içinde çözmesi lazım okumakla bir şeyler olmaz derdim.Ama Can ilginçti,bilgiliydi.Ve kitabını almaya değer