Ana içeriğe atla

Emekle Gelen Başarılar

Bir süre hatta uzun süredir yazamadığım için sürekli bir yük hissediyordum kendimde.O yüzden bu süre zarfında neler yaptım neler oldu hayatımda bunlardan bahsetmek  istiyorum.
Öncelikle bir şehirden başka bir şehre taşınmak öyle kolay bir şey değil.Eğrisini doğrusunu ,eksiğini fazlasını her şeyini tek tek düşünmek gerekiyor. İyi analiz gerekiyor.Bende yaşadığım şehirden taşınırken bir planım vardı elbette.Tatile gelip,analizler yapıp eksik bir şeyler keşfetmiştim ve bunun üstüne bir şeyler yapma kararı almıştım.Bir takım hazırlıklarımı yapıp , araştırmalarımı yapıp taşındım.Kendime 3 ay verdim.Tam yaz aylarıydı,bir çok kitap okudum,bir çok film izledim.Kendime bir şeyler katmaya çalıştım.Evde bir şeyler denedim,organizasyon takvimleri hazırladım.Hatta yaptığım şeylerin bir kısmını diğer yazılarımdan belki hatırlarsınız.Tüm bunları yaparken doğru yerde değilim ben burada yapamam fazla vakit kaybetmeden dönmeyi bile düşündüm.Tam bunları düşünürken biriyle tanıştım.14 yaşında mutfağa girmiş bir genç yaşantısını mutfağa yemeğe başarıya adamış.En sonunda başarılı bir yere sahip olmuş ve hala çalışmaya devam ediyor.Azmine hayran olduğum bu genç adam benim erkek arkadaşım oldu.2 sene olacak ve ben dönmedim hala buradayım. İyi ki de buradayım.Kendi hayallerimi gerçekleştirdim mi ? Hayır. Benim düşlediğim gibi bir çok yer açıldı mı? Açıldı.Ama Çok mutluyum.Çünkü ben yapamasam da hayallerini gerçekleştirmiş biriyle birlikteyim.Onun başarılarını görmek insanlardan aldığı övgülerini duymak beni inanılmaz mutlu ediyor.Benim görevimde ona destek olmak oldu.Nice başarılar GERÇEKTEN EMEK VEREN AZİMLİ İNSANLARA.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Artemis & Orion

     Hep yunan mitolojisine karşı bir ilgim olduğunu belirtip fırsat buldukça sizlere hikaye anlatıyorum.Hayal dünyasını çalıştırdığını da düşünüyorum.İşin içine girerseniz böyle olduğunu görürsünüz :) Ben bugün birazcık Artemis'ten bahsedeceğim sizi sıkmadan.Ama ondan önce:Umarım ay seyriniz güzel geçmiştir.Ay sembolik bir şeydi asıl demek istediğimi bir önceki yazımı okuduysanız anlamışsınızdır.:)Konuyu çok dağıtmadan Artemis'i anlatıp alış veriş önerilerimi bir sonra ki yazıya bırakacağım.      Artemis Zeus ve Leto'nun kızı olarak doğmuştur.Erkek kardeşi Apollo'nun doğumunda annesine yardım etmiş ve çektiği acıyı görünce bakire kalmaya,evlenmemeye yemin etmişti.Artemis ay,Apollon ise güneş tanrısıdır.İkiside ok ile tasvir edilir.Ok güneş ve ayın ışınları anlamına gelir.Artemis adına çeşitli kültler görürsünüz şaşırmayın.Bakire olmasına rağmen doğurganlığın ve bereketin sembolü olarak da nitelendirilir.Ayrıca av tanrıçasıdır.Aynı zamanda bakire olan Artemis tüm avcıl

Karga ve Tilkinin Erdemli Hikayesi

Selam arkadaşlar bugün bir hikayeden bahsedeceğim sanırım hepimiz biliyoruzdur tilki ve karganın hikayesini.Bugün o hikayeyi farklı açılardan ele alacağız. *Erdemli bir insan hakkını savunur,mücadele eder. Karga yalan söyleyen tilkinin gözlerine bakarak:'Ey tilki ben aptal değilim!Sadece sana inandım.Seni kırmak istemedim.Sana inanmakla peyniri kaybettim.Ama sen yalan söylemekle dürüstlüğünü kaybettin.Peynir kazanılır.Sen dürüstlüğünü kazanmaya baksan iyi olur.'dedi. *Erdemli insan empati kurar,hatasını anlar ve özür diler. Tilki yaptığını anlayıp çok utandı.Başını önüne eğdi ve özür diledi.Çok haklısın karga kardeş.Ben hata yaptım.Lütfen beni bağışlar mısın? *Erdemli insan hatasını kabul eden ve içtenlikle özür dileyen birinin özrünü kabul eder değil mi? Karga onun içten özür dilediğini anlayınca onu affetti. *Erdemli insan paylaşır değil mi? Ve birlikte kahvaltı yapmaya başladılar. *Erdemli insan yaptıklarının karşılığını göreceğine inanır ve  sonuca odaklanır değil

Mavili Can

     Merhaba :) Güpgüzel neşe dolu umut dolu bir hafta olmasını umarak başlıyorum yazıma :)      Bugün sizlere bir kitap ve yazarından bahsetmek istiyorum.Kitabımızın adı John Of God şifanın eli inan ki olsun.Masmavi bulutların arasından sızan ışınların süslediği iç açıcı bir kitap kapağı.Ve yazarı yüzüne bakınca bile pozitifliğini hissettiğiniz Can Aydoğmuş.      Öncelikle kendisini nasıl öğrendiğimi söylemek istiyorum size.Büyükannem her bayan gibi odasında Derya Baykal'ı izlerken bir konuşmayı ister istemez dinleme başladım.İlgimi çekti ve akşam oturup izleyeyim dedim.Akşam açtım tekrarından izledim Can'ı.Anlattıkları benim küçüklüğümden beri savunduğum bir şekilde bildiğim düşüncelerdi.Tam bendendi.Yaşanmışlıkları,içinden çıkışı ve başarısı beni çok etkiledi.Başta kitabını almak istememiştim.Çünkü kişisel gelişim kitaplarını hiçbir zaman sevemedim.Önce insanın kendi içinde çözmesi lazım okumakla bir şeyler olmaz derdim.Ama Can ilginçti,bilgiliydi.Ve kitabını almaya değer